andramiljonen.blogg.se

Min resa från första miljonen till andra miljonen.

Månadsrapport

Publicerad 2013-10-31 22:10:00 i Allmänt

Det har varit en spännande månad. Jag har startat mitt första företag som jag ska driva parallellt med mitt arbete. Förhoppningsvis kommer det att kunna generera en väldigt bra avkastning i förhållande till arbetsinsats.

Just nu ser balansräkningen ut så här
Sparkonto 770´
Börsen 110´
Investerat egen firma 50´
Övervärde i bostad 100´

Totalt alltså 1 030 tkr.

En värdeökning 20 tkr. Betydligt mindre än vad jag har legat på de senaste månaderna. Det får vi försöka bättra på tills nästa månad!

Kommentarer

Postat av: PJ

Publicerad 2014-08-15 19:09:45

Hepp, här har det inte uppdaterats på ett tag ser jag.. gick det inget vidare med dina placeringar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela