andramiljonen.blogg.se

Min resa från första miljonen till andra miljonen.

Lärdomar

Publicerad 2013-10-03 22:46:06 i Allmänt

Läste precis genom ett inlägg av Whimsical som bloggar på Redeye.se.
Han har precis lyckats med att gå från en förmögenhet på en miljon till två miljoner.
För honom tog det 3 år och 4 månader. Jag hoppas det går betydligt fortare för mig.
 
Precis som mig så var han relativt unga när han blev miljonär, 27 år.
Vi har satsat likadant med bra utbildning och att till varje pris undvika att ta CSN-lån.
Strategin att satsa på lönsamma kanske lite tråkiga bolag där man till ett lågt pris kan köpa sig ett hyffsat kassaflöde är precis den som jag använder mig av.
 
Blogginlägget finns att läsa på Redeye.
http://www.redeye.se/aktiebloggen/lardomar-mellan-miljon-ett-och-tva

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela